آرامــــــــــــکده

یه سری دری بری

یه وبلاگ از همه نوع مطلب

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ارامکده

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ

 

 

+ تمام تو مـــــــــال من است ...

و من خودخواهم در مالـــــــکیت تو ...

من لجبازم در دوست داشـــــــــتنت ...

من مغـــــــرورم به احساست ...

چون ...

تــــــــــــــــــــــو ...

 

 

 

تنها تعلق معلــق در خـــــــــاطر منی ...

{ و این تمام داشتن من است ... }

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۲
ƦЄȤƛ ƦЄȤƛ

نظرات  (۱)

خیلی زیباست

موفق باشید

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی